Hoe werkt het inloggen?

Op www.adrez.net zie je rechts bovenin een INLOG button. Daar kan je inloggen met een klantcode, inlognaam en wachtwoord. De klantcode is altijd gelijk en de inlognaam en het wachtwoord zijn natuurlijk anders voor elke gebruiker. De admin (beheerder van AdreZ) kan de gebruikers van AdreZ beheren.

Je kan je inloggegevens onthouden voor de volgende keer. Je kan ook een link gebruiken waarin de klantcode en je inlognaam direct worden ingevuld:  http://www.adrez.net/login/login.aspx?g=XXX&l=YYY.

Wachtwoord vergeten
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je via de 'Wachtwoord resetten' knop een link opvragen (met je e-mailadres) om een nieuw wachtwoord in te stellen. Deze link kan je maar één keer gebruiken en de link is beperkt houdbaar.

Beveiliging
AdreZ vereist een wachtwoord van tenminste 6 tekens met in ieder geval één hoofdletter, één cijfer en één speciaal teken. Beheerders van AdreZ kunnen dit bijstellen, en verder vereisen we dat je eens in de tig-weken je wachtwoord moet wijzigen. Heb je een oud wachtwoord dat niet meer voldoet aan de eisen, dan krijg je bij het inloggen automatisch een e-mail met een opnieuw-instel-link gestuurd om je wachtwoord aan te passen naar de vereisten.

Naast de wachtwoord beveiliging en de beveiligde SSL verbinding kan er ook een IP-nummer filter op AdreZ worden geplaatst. AdreZ kan dan alleen worden gestart vanaf een bepaalde locatie (bijvoorbeeld alleen vanaf kantoor). Neem voor het afschermen op IP-nummer contact op met  support@em-cultuur.nl.

Lukt het inloggen niet? Raadpleeg dan dit artikel: Ik kan niet inloggen?

Gaf dit artikel antwoord op je vraag? Bedankt voor de feedback! Het is niet gelukt, probeer het later nog een keer