Heeft AdreZ ook een intranet-module?

Jazeker! De Intranet-module is ontworpen om AdreZ te integreren binnen uw (besloten) netwerk, zo hebben alle AdreZ gebruikers een Snelzoeker en het Dashboard altijd beschikbaar op hun bureaublad. De module wordt gratis aangeboden, maar wordt om veiligheidsredenen in overleg geactiveerd en samen met u ingericht.

Inloggen

U vind de intranet module op http://www.adrez.net/intranet. Gebruikers kunnen met eigen wachtwoord inloggen in de Intranet-module. De functionaliteit wordt dan uitgebreid met:

– Doorgeven van Mutaties

– Persoonlijke Picklist en Favorieten

Beveiliging

De intranet-module wordt afgeschermd op IP-nummer (het unieke nummer van uw computer/netwerk) en is dus alleen vanaf vooraf bepaalde websites, of computergroepen te starten.

Functionaliteit

– (snel) Zoeken op postcode, telefoonnummer, e-mail(domein) en tekst en naam gebruik van % en =.

– Alle details in het dashboard.

– Bladeren door het zoekresultaat (volgende/vorige).

– Direct gekoppeld aan de e-mailclient door klikken op e-mailadres van organisatie/contactpersoon.

– Directe link naar de website van de organisatie.

– Kopie van adresgegevens naar (windows) klembord.

– Snel toevoegen van adres met het Snelinvoer formulier.

Instellingen

Maak een nieuwe Intranet-gebruiker aan binnen AdreZ en bepaal de instellingen voor de deze gebruiker zoals:

– Taal

– Thema

– Gebruik van Google Maps en Google Weather

Deze instellingen zullen voor alle gebruikers van de Intranet-module gelden.

Activeren/installatie

Maak een nieuwe gebruiker aan binnen AdreZ (bv INTRANET_USER). Plaats deze in de juiste AdreZgroep indien van toepassing voor uw licentie. In de details van deze nieuwe gebruiker vindt u het unieke gebruikersnummer. Plaats dit nummer in de instelling INTRANET_USER in de groep OVERIG van Extra > Opties > Systeem > Instellingen.

Gaf dit artikel antwoord op je vraag? Bedankt voor de feedback! Het is niet gelukt, probeer het later nog een keer