Hoe werkt de koppeling tussen AdreZ en Momice?
De koppeling werkt beide kanten op, waar in de voorbereiding je vooral informatie van AdreZ naar Momice stuurt krijg je na afloop van het evenement juist informatie van Momice weer naar AdreZ. De koppeling tussen AdreZ en Momice ziet er in het kort als volgt uit:
Voor het event:
- In AdreZ worden automatisch selectiecodes aangemaakt voor de actieve evenementen in Momice. Elke actief event in Momice krijgt dus een eigen selectiecode in AdreZ CRM.
- In AdreZ kun je deze selectiecodes toekennen aan je contacten. Dit kun je één voor één doen of in bulk via het bewerken van een selectie.
- Na toekenning van de selectiecodes wordt deze automatisch naar Momice gestuurd en op de lijst gezet voor het juiste event. Inclusief de gegevens: Naam, Organisatie, E-mail en Functie.
Na het event:
- Na afloop van het evenement kunnen wij een rapportage uitdraaien. Hierin wordt aangegeven welke gegevens de contacten zelf hebben aangepast in Momice. Deze kunnen vervolgens (handmatig) worden aangepast in AdreZ, indien gewenst.
- Automatisch zie je in AdreZ terug bij de contactpersonen (tabblad ‘Campagnes’) of iemand de Momice uitnodiging heeft ontvangen, bevestigd of afgewezen. Hier kun je in AdreZ dan ook weer eenvoudig selecties op maken voor eventuele follow-ups.
Verder:
- Het beheren van de evenementen zelf vindt uiteraard plaats in Momice.
- De communicatie (uitnodigingen, updates etc.) met de contacten nadat ze van AdreZ naar Momice zijn verstuurd gaat via Momice.