Mag ik alles vragen aan de helpdesk?

Met onze helpdesk en service proberen we ons écht te onderscheiden. We doen er alles aan altijd en overal bereikbaar te zijn voor onze gebruikers. Niet alleen voor een antwoord op vragen, maar ook voor een professioneel advies. We begrijpen heel goed dat het implementeren van een e-mailmarketing systeem of een CRM pakket niet 'zomaar' gaat en daarom begeleiden we het traject van begin tot eind.

Gebruikers van AdreZ en MailingLijst die onze training hebben gevolgd kunnen met al hun vragen en wensen terecht bij de helpdesk van EM-Cultuur. Wij bieden no-nonsense service die bijna spreekwoordelijk is geworden. Voor vragen of advies mag je altijd bellen, mailen, of live met ons chatten. Langskomen op ons kantoor vlakbij de Dam in Amsterdam kan natuurlijk ook altijd. Vinden we zelfs erg leuk!

Wat kan er binnen het helpdesk/service-abonnement?
Heel veel vragen kunnen we binnen een half uur afhandelen binnen het service- en helpdesk abonnement. Is het een wens of klusje dat langer gaat duren? Dan geven we vooraf aan hoeveel tijd we denken er mee bezig te zijn en weet je dus precies waar je aan toe bent.

Zo is bijvoorbeeld het toevoegen van een Instagram logo aan een nieuwsbrief-sjabloon gratis, net als het instellen van een andere achtergrondkleur. Wil je voor je nieuwsbrief een compleet nieuw sjabloon met een vormgeving in jullie huisstijl dan is dat typisch een klus waarvoor je eerst van ons een voorstel krijgt.

Gaf dit artikel antwoord op je vraag? Bedankt voor de feedback! Het is niet gelukt, probeer het later nog een keer